Monday, October 09, 2006

Status Quo

Hejsan, nu är jag återigen motiverad till att forsätta blogga och skildra mitt liv för offentligheten. För er som undrat och fortfarande undrar har mitt liv inte genomgått någon radikal förändring under dessa två månader som jag varit "borta", den har haft sina toppar och djup. Jag är idag på en mental nivå som enklast kan beskrivas med - status quo. Min själ och mitt sociala liv ser nu ut som då jag slutade att skriva vilket kanske ger en simpel förklaring till varför jag börjar skriva igen. Jag bloggar när jag mår som jag gör just nu.

Med en person som missbrukar droger kan välmåendet variera stort från dag till dag, timme till timme och ibland från sekund till sekund. Det är som ett långt öken av utdragna och överdramatiserade känslor som förklarar min dynamiska mentalitet, från toppen av en kick till knarkets återvändsgränd- abstinens. En knarkares mentalitet påverkas i stor grad av dennes känslor som varierar väldigt ofta och som jag tidigare skrev, ibland också från sekund till sekund.

Nu blir det inte ett längre inlägg och jag försäkrar dem som bryr sig att jag inte "försvinner" igen. Jag har för övrigt börja studera igen och mer om det någon annan kväll.

/Hazzano

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Härlig blogg. Forsätt skriv så ska jag forsätta läsa. Har dessutom tipsat din blogg för några vänner. Ha det!

12:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Riktigt bra blogg mannen. Fortsätt skriv. Men försök att förändra ditt liv till det bättre när det gäller drogerna. Du kan! Tänk på din familj,de ger dig styrka.

4:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Good, jag hade nästan tappat tron.. har tittat varje dag!

/K.

9:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag vet att det är några år sedan du skrev det här, men helvete vad bra du formulerar dig.

Skriv en bok eller något.
Jag hoppas ditt liv är bra dessa dagar.

11:36 AM  

Post a Comment

<< Home