Wednesday, July 19, 2006

En lyckad men misslyckad dag

Välkommen in i världen du troligtvis aldrig fått smaka av. Jag har i och med den här bloggen tänkt ge er en liten inblick i ett kaotiskt liv vars avsmak förhoppningsvis ska ger er en ökad kunskap i det jag valt att fokusera mitt bloggande på. Jag kommer alltid att förbli anonym för er läsare men för att ge er lite information om mig själv kan jag berätta det att jag är en blatte, eller invandrare om ni så vill, mellan 20-25 år gammal och studerande. Välsignad med ett manligt kön, japp så är det.

Idag var en ovanligt vanlig dag ur ett normalt perspektiv. Vaknade, jobbade och träffade några vänner. Nu sitter jag här på en oskön stol framför datorn. Idag var även en lyckad dag, trots att den ur en annan syn var ett misslyckande. Jag hade tänkt genomföra en drogfri dag idag men med mörkets sakta infallande stod jag inför ett dilemma. Som så många gånger förr. Vem ska jag ringa? Vad ska jag fixa? Har jag pengar? En sista gång, sen är det slut, tänkte jag.

Jag har rökt cannabis, till och från, i snart fem års tid. Jag har knaprat extazy, sniffat tjack och käkat alla möjliga olika benso tabletter. Jag har använt kokain och alla möjliga olika opiater som heroin och morfin. Jag har i stort sett missbrukat dem flesta droger som marknaden har att erbjuda.

I dag förblev en drogfri dag. Men det var inte mitt samvete som jagade ikapp min lust utan bristen på droger i stan fick mig att klara dagen från att knarka.

Detta, droger, är vad min blogg kommer att cirkulera kring. Min kamp i att försöka få ett slut på något som jag älskar.

Hazzano

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ville bara säga hej, säga att jag varit inne på din sida och kikat. Intressant blogg.

11:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Intressant ämne, fortsätt skriv!

5:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sluta knarka! SKRIV MER! Skriv en bok i dagboksform om din väg ut ur drogträsket. Du kan!

2:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

fortsätt så.
Att röka cannabis är dock ingen fara.
Men använd ej kem.

2:00 PM  

Post a Comment

<< Home